A weboldal cookie-kat használ. További információk.
  • ganoderma ganoderma-text KÍNÁBAN MÁR TÖBB EZER ÉVE
    RENDKÍVÜL HATÉKONY
    GYÓGYNÖVÉNYKÉNT TARTJÁK SZÁMON.
    OLYAN GYÓGYNÖVÉNY,
    MELYNEK NINCS MELLÉKHATÁSA
    MÉG HOSSZÚ TÁVÚ HASZNÁLAT UTÁN SEM.
    JAVÍTJA A SZERVEZET ÁLTALÁNOS
    ÁLLAPOTÁT, ÖNGYÓGYÍTÓ KÉPESSÉGÉT.
  • ganoderma ONE DRAGON MODELL A TERMELÉSTŐL AZ ÉRTÉKESÍTÉSIG
    A TELJES FOLYAMATOT
    A VÁLLALAT TARTJA KÉZBEN.
  • ganoderma VÁLTSD VALÓRA AZ
    ÁLMAIDAT A DXN-NEL!
    RAGASZKODJ
    AZ EGÉSZSÉGEDHEZ!
    LÉGY ANYAGILAG
    FÜGGETLEN!
    ÉLJ MAGASABB
    ÉLETSZÍNVONALON!
    VALÓSÍTSD MEG
    ÖNMAGAD!
CSATLAKOZZON
MOST!
2011 Október
H K Sze Cs P Szo V

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

Hírlevél feliratkozás

Keresztnév:

E-mail:

Termékismertető   Üzleti lehetőség

Írja be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

Visszahívunk!

Ha úgy érzed, hogy inkább személyesen szeretnél erről az üzletről velem, vagy munkatársaimmal beszélni, add meg a
Nevedet:

 

Kérlek a telefonszámod mellett add meg az országod kódját (amennyiben nem Magyarországon élsz)!

telefonszámodat:

 

vagy Skype elérhetőségedet:

 

vagy e-mail címedet:

 

és írd be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

 

okt

30

MLM tévhitek

2011.10.30 - vasárnap

2. Ez valójában nem eladás! Csupán másoknak ajánljuk a termékeket.

 

 

 

„Itt nem eladásról van szó, csupán ajánlásról!”


Nem érzel ettől a mondattól belül egy igazán megkönnyebbült, kellemesen bódító érzést?


Ennek a tévhitnek van egy távoli rokona is, ami a következő:

„A rokonaidnak és a barátaidnak tőled kellene vásárolniuk! Azt értem ez alatt, hogy miért adnák oda a pénzüket bármilyen idegen személynek, amikor egy közeli rokonnak, vagy barátnak is odaadhatnák?”


Először is nézzük meg közelebbről az „ajánlás”

kifejezés néhány vonzatát, amellyel a kezdő tanácsadó is szinte azonnal szembetalálja magát.

Két lényeges mellékhatást érdemes itt megemlíteni:


1.sz. Mellékhatás: Egy óriási hiányt lehet tapasztalni a megfelelő értékesítési tréningek vonatkozásában, hiszen, ha nem eladásról van szó, akkor semmiféle értékesítési képességre itt nincs szükség. Ennek eredményeként aztán az emberek abszolút felkészületlenül találják magukat szemben a kemény piaci helyzettel, amikor a termékeiket, vagy a vállalkozási lehetőségüket igyekeznének értékesíteni.


2.sz. Mellékhatás: Az emberek bukásra vannak ítélve, mivel hamis illúziókat tápláltak beléjük arra vonatkozóan, hogy mennyire könnyen fog itt minden menni. Ajánlásnak minősítve ezt a tevékenységet szinte gyerekjátéknak tűnhet az egész dolog. Az új munkatársaknak az lehet a benyomásuk, hogy elkezdtek csinálni egyfajta tevékenységet, és valójában egészen másról van itt szó. Azt hiszik, hogy az egész csupán valamiféle lakodalmas menetre fog hasonlítani, és amikor rájönnek, hogy egyáltalán nem erről szól a történet, kevés az esély arra, hogy valaki továbbra is megmarad a tanácsadók soraiban.


Mindazoknak, akik beveszik ezt a „csak ajánlani kell” másoknak ezeket a csodálatos termékeket javaslatot, valójában egy igen komoly realitással kell számolniuk.


Ők ugyanis kimennek az emberek közé, és buzgón ajánlják a rokonaiknak és ismerőseiknek a csodálatos termékeiket, hogy aztán, a kemény ellenállást tapasztalva, nagyot csalódva takarodót fújjanak maguknak. Ekkor csodálkoznak el igazán azon, hogy nekik miért nem működik a dolog.


Az egyik oka annak, hogy a tapasztaltabb MLM-ezők miért nem mondják ezt el a kezdőknek az, hogy nem akarják a friss jelentkezőket mindjárt elriasztani.


Azt szeretnék, ha az embereket spontán módon magával ragadná egy igen kellemes érzés, hogy amit csinálnak, az nem más, mint csupán beszélnek az embereknek a rendkívül „csodálatos” termékeikről, akik csak bámulni fogják a lelkesedésüket, és automatikusan venni fogják a termékeiket.


Végül is közismert dolog, hogy az emberek többsége utál eladni. Ezért aztán a felső vonalban lévő szponzorok elkezdenek ködösíteni és igyekeznek egyfajta mézes mázzal bevonni az alábbi kellemetlen és zavaró tényt:

 


 

Ha MLM-ezel, akkor eladsz!”

Ann SIEG


Meg kell érteni: Ha bármikor valakitől pénzt kérünk el valamiért cserébe, akkor eladásról van szó.


„Az eladás nem egyenlő az ajánlással, és az ajánlás nem egyenlő az eladással.”


Ugye, már hallottad, hogy a szóbeszéd, a leghatékonyabb reklámozási mód? Igen így van.


Mit teszel, amikor látsz egy jó filmet a moziban? Elmeséled a barátaidnak, hogy mennyire jó volt… milyen megható volt a történet… mennyire remekül játszottak a szereplők… stb. és minden mennyire szuper volt… és, hogy ezt okvetlenül meg kell nézned! Hasonló a helyzet egy jó étterem felfedezésekor, vagy amikor rábukkansz a kedvenc pop énekesed legújabb CD-jére.


Az emberek nagy valószínűséggel rá fogják szánni a pénzüket mindezekre a dolgokra, azt követően, hogy tőled, mint megbízható barátjuktól, meghallgatták az érdekfeszítő beszámolót.


Aztán itt van az, amikor homokszem kerül a fogaskerékbe.


A személyes ajánlásod azért annyira hatékony, mert egyáltalán nem vagy érdekelt abban, hogy „eladd” ezeket a dolgokat a barátaidnak. Mihelyt megjelenik az anyagi érdekeltség a dologban, egy pillanat alatt, minden megváltozik!


Számodra és az ő részükre is.


Ha kezdő vagy, kezded kényelmetlenül érezni magadat. Nem tűnik számodra annyira természetesnek a dolog, mint amikor semmi anyagi érdeked nem fűződött a rajongásoddal megerősített ajánlásaidhoz. Most tehát kissé erőltetned kell a témát, és már nem megy olyan simán, mint korábban szokott.


A partnereid számára is megváltozik a helyzet, mivel megtudják, hogy te keresni fogsz a dolgon. Többé már szó sincs egy kívülálló semleges személy önzetlen véleményéről. Az emberek már messziről megszimatolják az anyagi érdekeltséget, és ez az egész helyzetre rányomja a bélyegét.


Tényként kerül megállapításra, hogy az MLM-ben egyszerűen átlépünk a személyes ajánlás határán és megérkezünk a közvetlen értékesítés területére. Ne próbáld meg senkinek sem elmagyarázni, hogy ezek azonos dolgok, mert nem azok!


Ha ezt sikerül megértened, akkor rájössz majd, hogy itt valójában igen hatékony értékesítési képességekre lesz szükséged. Nem elegendő csupán „ajánlgatnod” majd a termékeidet az ismerőseidnek.


Azért mert valaki a barátod, ez még nem elegendő indok arra, hogy vásároljon is tőled!


Ugyanis a kemény munkával megszerzett pénzükről van most szó. És neked valódi nyomós érveket kell tudnod számukra találnod, hogy a te termékeidet vásárolják meg, ahelyett, hogy másoktól vennének meg valami hasonlófélét.

 


 

Itt van egy történet ennek igazolására.


Tegyük fel, hogy egy McDonald’s étterem nyitása mellett döntöttél, és arra számítasz, hogy a városban élő valamennyi rokonod és ismerősöd, ezentúl nálad fog majd étkezni, ahelyett, hogy másféle gyorsétterembe járna. Ennek megfelelően - áttérve az MLM -re - természetesnek veszed azt is, hogy a jövőben a te termékeidet fogják majd folyamatosan megvásárolni.


Ugye mennyire jól hangzik mindez?


De mi van akkor, ha a testvérednek 40 percnyi utazásra van a lakóhelyétől a McDonald’s éttermed, és ő mindössze 3 percnyire lakik egy Burger King-től. Vajon hajlandó lesz-e minden alkalommal hozzád útra kelni, amikor megkíván egy hamburgert, vagy egy adag sült krumplit? És mi van akkor, ha egyszerűen ő nem kedveli a McDonald’s-os ételeket? És ha undorodik a gyorséttermek ételválasztékától? Vagy egyszerűen nem is kedvel téged?


Látod, hogy hová lyukadtunk ki? Csupán azért, mert valaki a barátod, még nem kötelező neki a pénzét nálad elkölteni!


Igen, a meleg piacod kiváló lehetőséget jelenthet a vásárlóköröd biztosítására… feltéve, ha egy bármilyen idegenhez hasonlóan, a rokonaidnak és az ismerőseidnek is hajlandó vagy segíteni találni néhány igen nyomós érvet arra, hogy megvegyék a termékeidet. Nem várhatod el tőlük, hogy egyszerűen csak nálad vásároljanak a jövőben.


Természetesen vannak olyan családok, amelyek tagjai bármilyen körülmények között támogatják egymást. Ha a te családod ilyen, ez remek dolog. Minálunk nem ez a helyzet, és sokaknál nem alakulnak ennyire jól a körülmények.


Van egy testvérem, aki még a mai napig nem halandó még csak kipróbálni sem azokat az étrendkiegészítő termékeket, amelyeket mi már 12 éve az MLM hálózatunkban forgalmazunk…


Tehát a lényeg a következő: A siker elengedhetetlen feltétele az eladási képességek elsajátítása. Meg kell értened az értékesítési folyamat lényegét, és azt, hogy valójában mi motiválja az embereket.


Amikor értékesítésre kerül sor (ennek következtében az MLM-ben is), általában a figyelem rendkívül nagy hányadát fordítják a termékekre, és IGEN KEVÉS jut csak belőle az azokat megvásárló személyre!


Mindez azért van, mert a jelölt gondolatai kizárólag egyetlen fontos dolog körül járnak… „Mi hasznom van mindebből nekem?”


És a sikeres kereskedő nem az, aki kívülről-belülről ismeri a termékeket és képes jól telebeszélni az emberek fejét… hanem, aki meg tudja teremteni a KAPCSOLATOT a vásárlójelölt valódi igényei és a között, hogy miként lehet a termékei segítségével kielégíteni azokat.


Csupán lelkesedéssel és a termékekről mondott információkkal tartós sikereket nem lehet az értékesítésben elérni!

 


 

Ugyanis, ha te nagyon lelkes vagy, és a beszélgető partnered nem érti a lelkesedésed okát, akkor automatikusan gyanakodni kezd, és inkább nem vásárol semmit sem tőled.


Igazi „baráti” kapcsolat kialakítására kell törekedned, hogy megteremthesd azt a bizalmi alapot, amelynél az illető feltétel nélkül elhiszi neked, hogy akkor is ajánlanád neki a termékeidet, ha azokon egyetlen fillér hasznod sem lenne.


"Az MLM-nek van egy behozhatatlan előnye a hagyományos kereskedelemmel szemben – amit az már bizonyára képtelen lesz valaha is utolérni – ez pedig, a vásárlónak az értékesítés alkalmával, egy olyan kellemes élményben részesítése, amire egész életében emlékezni fog."


„Business is booming” CD

 

okt

25

A szavak ereje

2011.10.25 - kedd

 

okt

23

MLM tévhitek

2011.10.23 - vasárnap

Sziasztok!


Azt vettem tervbe most, hogy egy kicsit felbolygatom az MLM-ről alkotott általános véleményeket.

Az első amiről szó lesz a következő tévhit: 


1.MINDENKI A VEVŐ/MUNKATÁRSJELÖLTÜNK!



Ehhez hasonló változat még a következő tévhit:


„Mindenkinek szüksége van erre, csak még nem tud róla!”


Egy népszerű, az MLM-ezők számára készült folyóiratban is lehetett egy mondatot olvasni, miszerint:


„Csupán az a lényeg, hogy elhidd, mindenki a jelölted!”


Ez az elmebeteg hiedelem vezetett aztán az olyan nevetséges gyakorlat, mint az „egy méteres szabály” kialakulásához.


Emiatt a tévhit miatt tették aztán magukévá az emberek azt a gondolatot, hogyha bárkihez legalább kéznyújtásnyira közel kerülhetnek, kezdjenek el az illetővel beszélgetni az üzleti ajánlatukról, vagy a termékeikről, mivel ez egy „közismerten” hatékony módszer. Így aztán kezdetét vették a McDonald’s, Burger King és hozzájuk hasonló gyorséttermek kiszolgálóival, benzinkutak alkalmazottaival, plazák információs pultjainak személyzetével, a postásokkal és díjbeszedőkkel folytatott jelöltkutató beszélgetések, tömegesen jelentek meg a parkoló autók szélvédőin a szórólapok, és az oszlopokon pedig, a letépőcédulák…

… és napjainkban pedig, e-mailekben és az IWIW-en terjednek az ismeretlen személyektől érkező, SPAM-nek tekinthető „bomba” MLM üzleti- és termékvásárlási ajánlatok!


Ezek az őskori mutatványok aztán elképzelhetetlen mértékű károkat okoztak a szakma hírnevének. A hozzáértés hiányából eredően, a lehetséges vásárlók kontár, otromba módon történő megközelítésével, teljesen lejáratták ezt a szakmát, és egyre jobban megnehezítették bárkinek is az adott MLM vállalathoz történő toborzását.


Ezeknek a csaló, bóvliárus, szélhámosokra annyira jellemző módszereknek köszönhetően, az MLM-ezők hamarosan az emberek értékrendjében ugyanarra a szintre jutottak, ahol korábban a csempészett, gagyi órákkal házaló kereskedők voltak megtalálhatók.


Ez egyszerűen őrültség! Nem szabad bevenni ezt a téveszmét! Itt nem arról van szó, hogy bazári árusként túl kellene egymás kiabálnunk!


Bátran merni kell kimondani :


Számunkra NEM mindenki tekinthető vevő- / munkatárs jelöltnek!


Az eddig legfontosabb általam megtanult marketing igazságok egyike a következő:


„Ha mindenkinek tetszeni akarsz, a végén nem fogsz tetszeni senkinek!”


Látható, hogy nem mindenki igyekszik a saját vállalkozását beindítani. Ellentétben azzal, amit mondtak nekünk, tekintélyes azoknak a személyeknek a száma, akik 100 %-ban meg vannak elégedve a jelenlegi állásukkal, és eszük ágában sincs bármit is a mostani helyzetükön változtatni.




Néhányan annyira kedvelik a jelenlegi munkahelyüket, hogy még havi egy millió forint fizetésért sem cserélnék azt el. Vannak, akik egyszerűen megvetik az MLM-et, mint foglalkozást és inkább élve eltemettetnék magukat, mint hogy belekezdjenek egy ilyen vállalkozásba. Aztán vannak olyanok is, aki egyáltalán elutasítják a saját vállalkozásnak még a gondolatát is.


Találkozhatunk olyan személyekkel, akik úgy vélik, hogy a magas jövedelmek megszerzése tisztességtelen dolog. Egyesek nem rendelkeznek olyan anyagi háttérrel, hogy saját vállalkozásukat el tudnák indítani. Vannak olyan emberek, akik rettegnek minden olyan dologtól, ami kockázattal jár. Olyan személyek is léteznek, akiknek elegendő vagyonuk van, és semmiféle jövedelemszerző lehetőség nem érdekli őket. Aztán ott vannak az idős emberek, akiket már semmi sem érdekel. Olyan emberekkel is találkozhatunk, akik annyira elfoglaltak, hogy egyszerűen nincs szabadidejük.


Mások egyáltalán nem alkalmasak az önálló vállalkozóként való tevékenykedésre és inkább beállnak alkalmazottként dolgozni egy McDonald’s étterembe. Előfordul, hogy olyan személyekkel találkozunk össze, akik tökéletesen meg vannak elégedve a mostani helyzetükkel és nem áll szándékukban semmin sem változtatni. És ez így rendben is van.


Bármi is a helyzet, semmi szükség nincs arra, hogy akárkit is próbáljunk meggyőzni arról, hogy vágjon bele egy ilyen MLM vállalkozásba. Ez csupán felesleges idő- és energiapocsékolás lenne a részünkről.


Kérlek, hogy jól figyeld meg a következő jó tanácsot:


Senkire sem érdemes az idődet rászánni mindaddig, amíg az illető komoly érdeklődést nem mutat az általad felkínált dolog iránt, és nem kér további információt tőled.


Engem nem érdekel az, ha valakinek az adottságai pontosan megfelelnek a „tökéletes MLM termékforgalmazó jelölt” általánosan elfogadott leírásában foglaltaknak. Ez ugyanis azt jelenti, hogy az illető: a negyvenes éveinek közepén jár… abszolút megveti a jelenlegi magasan megfizetett alkalmazotti beosztását… nem akar többé a reggel 8.00-tól délután 5.00-ig tartó munkarendnek megfelelően dolgozni… rengeteg kapcsolattal rendelkezik…


Biztos, hogy az ilyen személyek valamennyien lehetséges jelöltként vehetők számításba, de nem tekinthetők odafigyelést kiérdemlő jelöltnek mindaddig, amíg aktívan nem kezdenek hozzá megoldást keresni a problémájukra.




Semmi jelentősége sincs annak, hogy mi mennyire megfelelőnek gondoljuk az adott személyt, vagy mennyire tartjuk őt jónak egy ilyen vállalkozásban dolgozás szempontjából.


Az sem elégséges, ha maga az illető szeretné a saját vállalkozását beindítani. Mindaddig, amíg ő saját maga önállóan nem kezd további információkat beszerezni arra vonatkozóan, hogyan is kell ezt csinálni, csupán egy bámészkodó nézelődőnek szabad őt tekinteni. Nem pedig egy, a pályán jelenlévő játékosnak. Nem érdemli meg azt, hogy bármit is tegyünk az érdekében.


Bizonyára némelyik ilyen személy, remek emberekhez értő képességekkel rendelkezik (mint például egy pincér, taxi sofőr vagy szállodai portás), de ez még nem jelenti azt, hogy ő egy nekünk megfelelő jelölt.

Ugyanis valamennyien hevesen ellenezhetik az MLM-et, a saját üzleti vállalkozásuk beindításának az ötletét, vagy a jövedelemszerzés bármilyen, az általuk jónak tartott alkalmazotti állásban megszerzettől eltérő, formáját. És rengeteg erőfeszítésre és információ mennyiség átadásra lenne szükség ahhoz, hogy változtathassanak a jelenlegi meggyőződésükön.


Ha valaki egy határozott véleménnyel rendelkezik valamiről, akkor azt évekbe kerülhet megváltoztatni. Nem éppen egy kifizetődő idő kihasználási módszer az, ha valakit a miénktől eltérő nézeteinek helytelenségéről igyekszünk meggyőzni.


Ha kedvünk tartja, gyakorolhatjuk az illetőn a különféle kifogáskezelési módszereinket, de kevés az esélyünk arra, hogy sikerrel fogunk járni…


Vállalkozóként nem az a feladatunk, hogy másokat véleményük megváltoztatására vegyünk rá. Az a dolgunk, hogy az időnkért és erőfeszítéseinkért cserébe a lehető legmagasabb nyereséget érjük el. Ez azt jelenti, hogy igyekeznünk kell olyan személyekkel beszélni, akik több kérdésben már jelenleg is velünk azonos véleményen vannak.


Nos… miért nem lenne érdemes tájékozódó beszélgetést folytatni, hogy ezt kiderítsük?


Először is, ahogyan már korábban erről szó volt, ezzel az iparunk tekintélyének ártanánk, és egy „leértékelő”, megbélyegző címke ráragasztásához szolgáltatnánk alapos okot.


Másodszor pedig, mert ezzel a jelöltben egy borzalmas benyomást keltenénk. Mivel pontosan a gyakorlatban mutatnánk példát arra, miként is végezzük mi ezt a tevékenységünket – teljesen idegen embereket leszólítva!

És senki a világon nem akar egy ilyen dologban részt venni.


Te is bizonyára észrevetted, hogy az MLM hálózatok felsővonalainak tagjai mennyire szeretik azt kihangsúlyozni, hogy ezekhez a marketing módszerekhez (egyméteres szabály, stb.) semmi pénzre nincs szükség, tehát ideális megoldást jelentenek mindazon átlagemberek számára, akik nem engedhetik meg maguknak, hogy plusz költséget fordítsanak a jelöltkutatásra.


Nos, íme itt van az, amiről nem beszélnek neked: Olcsó hirdetési módszereket használva csupán kevésbé értékes eredményre lehet csak szert tenni.


Amikor ilyen marketing módszereket alkalmazol a gyakorlatodban, ezzel arra engedsz következtetni, hogy te egy olyan típusú vállalkozó vagy, aki a szakmájában nem eléggé profi (vagy sikeres), mivel képtelen vagy tekintélyt kiérdemlő marketinges módszereket használni. Ezzel azonnal egy „Olcsó János” benyomását fogod kelteni.


Kinek van kedve olyan személlyel együttműködni, aki a vállalkozását csak ilyen eszközökkel hirdeti?


Gondolkozz el ezen egy kicsit!


Láttál már olyant, hogy a fogorvosok az utcákat járják, azzal a céllal, hogy az útjukba kerülő minden személytől megkérdezzék, hogy nem akarna-e az illető a páciensük lenni? Hé, figyelj csak, akarod-e, hogy megnézzem, van-e már annyi fogkő a fogaidon, amit érdemes lenne leszedni?


Még abban az esetben is, ha véletlenül egy „vállalkozói vénával” megáldott személyre sikerülne rábukkannod, biztos, hogy az illető egyáltalán nem venne komolyan téged.


Miért? Azért mert…


…. Nagyon fontos az, hogy ki talál rá előbb a másikra.


Amikor fejvadászatra indulsz és elkezded „üldözni” a jelöltedet, az egész művelet kudarcra van ítélve, mert téged egy kellemetlen, másokat zaklató személynek fognak tekinteni. Ha viszont, neki sikerül felfedeznie téged, akkor az ő szemében te egy szakértő tanácsadó vagy.


Minden a pozícionálásunkon múlik.


Bizonyára veled is előfordult már olyan eset, hogy „ellenséges környezetben” kellett az üzleti bemutatódat megtartanod. Ez alatt azt értem, hogy a résztvevők arcára rá volt írva, hogy egyáltalán nem érdekli őket a dolog, sőt néhányan közülük hangosan ki is fejezték nemtetszésüket. A már közismert kifogások közül mondtak néhányat.


Az egyik ilyen alkalommal a kifogások között a következő mondat is szerepelt:


„Nem szeretném a rokonaimat és a barátaimat kihasználni.”


Én ekkor nagyon elgondolkodtam ezen a kijelentésen. Hiszen teljes mértékben egyetértettem a kifogás szerzőjével!


Annyira tudtam lelkesedni az MLM-ért már abban az időben is, és meg voltam győződve arról, hogy az MLM megoldást jelent mindenféle anyagi problémára. És az én feladatom az, hogy mindenfelé terjesszem a jó hírt vele kapcsolatban.


Lehet, hogy te is így gondoltad régebben? Vagy talán még jelenleg is ez a véleményed?


De, ami aztán tényleg szöget ütött a fejemben – azt követően, hogy minden kezembe kerülő MLM-ről szóló könyvet elolvastam – a következő gondolat volt: „Miért nehezítjük meg a helyzetünket, amikor nincs is erre szükségünk?”


Miért fecséreljük el értékes időnket és energiánkat arra, hogy másokra igyekszünk ráerőltetni a jövedelemszerző lehetőségünket, miközben az illető teljesen közömbösen viszonyul a kapott információkhoz?


Miért tesszük ezt, amikor emberek tízezrei jelenleg is keresik a lehetőségeket arra, hogy saját vállalkozásba kezdjenek? Azok érdemlik meg a figyelmünket, akik a kezdeményezést magukra vállalva megkeresik a módját annak, hogyan kell ezt jól csinálni. Ezek az emberek képezik számunkra az igazi jelölteket!




A „mindenki a jelöltünk” tévhittel kapcsolatban még egy másik probléma is foglalkoztatott engem. Hiszen ebben az esetben állandóan „fejvadász üzemmódban” kell élnünk az életünket. Valahányszor valakivel beszélgetni kezdünk, folyton figyelnünk kell az alkalmat, mikor vághatunk közbe és jöhetünk elő az üzleti lehetőségünkkel. Ugye, biztosan tudod, hogy most miről beszélek?


Mennyire kellemes dolog lenne emiatt egyáltalán nem aggódni? Kötetlenül beszélgethetnénk az emberekkel, és nem lenne szükségünk arra, hogy folyton az járjon az eszünkben, miként kellene az illetőt beléptetnünk az MLM hálózatunkba?


Ugye milyen remek lenne, ha módunkban állna szétválasztani a magán- és az üzleti életünket?


Ha ez az ötlet tetszik neked, akkor csak folytasd az olvasást. Kicsit később beszélni fogok majd arról, hogyan lehet ezt megvalósítani, méghozzá olyan helyzetet előállítva, hogy a jelentkezők forduljanak mihozzánk, ne pedig fordítva.


"Az MLM szakmában nem vevőket kell fogni, vagy beugratni, hanem ügyfeleket és munkatársakat kell tudni vonzani, és megtartani."

 

szept

3

Bizonyíték!

2011.09.03 - szombat

Sziasztok!


Ismét bebizonyította a gomba a hihetetlen gyógyító hatását.

A vidót végignézve jó érzés tudni, hogy mennyire jó helyen vagyunk.


A videó itt tekinthető meg: LINK

aug

8

 

Sziasztok!


Akkor itt egy újabb ok amiért ne a hagyományos kávédat idd. 

A DXN kávéi most már kávéautomata formában is elérhető.


Bővebb információért írjatok az alábbi E-mail címre vagy a kapcsolatok-nál lévő elérhetőség bármelyikén.


További szép napot nektek!


Üdvözlettel,

Teplán Tamás SA